Employer Branding

"Nieuw talent kiest bewuster voor je bedrijf"

Ontdek onze unieke manier van Employer Branding!

Employer Branding ziekenhuis

Wij duiken mee in het werkveld!

Het voordeel van Zorgleads is dat de zaakvoerder zelf verpleegkundige is van basisopleiding. Wanneer aan ons de vraag wordt gesteld om nieuwe medewerkers te helpen vinden gaan we. eerst een aantal dagen mee in de organisatie werken om de cultuur en de mensen te leren kennen.

We lopen en werken mee in de jobs die moeilijk ingevuld geraken. Op deze manier proberen we het verhaal te begrijpen achter de job. Dit verhaal hebben we nodig om anderen te overtuigen waarom het zo leuk is om deze job binnen jullie organisatie te vervullen.

Branding

Doordat we intern mee het werkveld induiken zijn we in staat om een employer branding te realiseren die gedragen wordt door alle collega’s en bruikbaar is om moeilijk in te vullen vacatures mee aan te pakken.

We starten niet zoals de meeste met wat Facebook hocus pocus maar zetten een strategie op waarbij we vertrekken vanuit de kracht van jullie huidige werknemers. Doordat we dezelfde taal spreken en in dialoog met hen gaan (hen betrekken) krijgen we het vertrouwen om verder te gaan dan andere. 

Na afloop vertalen we dit alles in een glasheldere “Employer Value Proposition”.

Onze unieke punten!

De werkmethode die we hanteren om mee te gaan werken op de werkvloer is voor de zorgsector totaal nieuw wanneer het gaat om hun “Employer Branding” mee te gaan bepalen. Wij geloven dat dit de enige manier is om enerzijds de kernwaarden van de organisatie te doorgronden en anderzijds het vertrouwen bij de collega’s te winnen om mee te investeren in hun eigen werkomgeving. De beste manier om nieuwe medewerkers te vinden is dit te doen via je bestaande werkkrachten en daar helpen we jullie graag bij!

Kennis van de zorgsector
96%
Betrokkenheid op de werkvloer
92%
Behalen van deadlines & doelen
94%
Bereikbaarheid & maatwerk
98%
Keynote Marc Driesen Zorgleads

Tailor-Made Employer Branding

Maatwerk!

We geven het toe! We zijn niet het grootste marketingbureau in België. Om eerlijk te zijn: dit willen we ook niet worden. We zijn in onze operations steeds met maximum 5 projecten bezig die we van A tot Z volledig afwerken zoals we hebben afgesproken. Is er een project afgelopen dan is er terug ruimte voor een nieuw project.

Het voordeel voor onze klanten is dat we tijd hebben en tijd nemen om hun vraagstuk op te lossen zodat ze verder kunnen met hun operations.

Het gevolg van deze werkwijze is een persoonlijk aanspreekpunt en maatwerk. 

Hoe interpreteren wij de definitie van Employer Branding

Employer branding betekent voor ons dat jij als werkgever een magneet wil worden om nieuwe collega’s aan te trekken en te behouden. We onderzoeken, door samen te gaan werken met je medewerkers op de werkvloer, wat je unieke punten & waarden zijn als werkgever. Deze USP’s brengen we offline & online met de juiste communicatie & marketing naar buiten op een consistente en authentieke manier zodat je huidige medewerkers dit als ambassadeurs kunnen/willen ondersteunen. Heel dit geheel vatten we samen in een glasheldere “Employer Value Proposition” die onderscheidend is tov andere andere aanbieders in je regio.

Chatbot Zorgleads

HR-metrics

Binnen onze evidence based benadering van HR hebben we een chatbot ontworpen die als doel heeft om de employer branding te helpen baseren op echte data (feiten) binnen de organisatie. Wil je hier meer over weten? Download dan zeker hieronder het e-book “Chatbot voor ziekenhuizen” dat door Marc Driesen werd geschreven voor Snapstudio.

Welke ROI geven we je?

Om te komen tot een op maat gemaakte “Employer Value Proposition” vraagt dit van een organisatie veel energie,tijd & geld. Een niet onbelangrijke vraag is dan: wat is de return on investment (ROI) van de employer branding? Wetenschappelijke studies hebben aangetoond dat dit een bijzonder positieve invloed heeft op de aantrekkelijkheid als werkgever (imago) en op het behouden van je personeel. Onze eigen ervaringen leert ons dat de tevredenheid bij het bestaande personeel sterk de hoogte ingaat + dat de kwantiteit & kwaliteit van spontane sollicitaties fors toeneemt. De emotionele betrokkenheid bij de sollicitanten is sterker, en dit zowel voor als na de aanwerving. Ben je opzoek naar een competitief voordeel tov andere spelers in je markt? Vraag dan zeker een gesprek aan.

Wat zeggen onze klanten?

Want To Boost Your HR Today?

Laat je gegevens achter en we contacteren je binnen de 24u!

Totaalconcepten Zorgleads